Bra avslut

Efter en mycket trevlig dag med hundutställning så åkte jag och E in till söder och satte oss på en uteservering och tog en fika.. Efter det gick vi till bar 54 och åt middag samt mötte upp herr M som jag tyckte skulle ha en blind date med E :) efter maten drog vi och spelade biljard, E och M mot mej, och självklart vann jag med 2-1 :) jag är ju bara för jävla bra haha Sen åkte jag hem till min älskade man och nu ligger jag här i sängen med honom, passar på att blogga lite medans han kollar på Da Vinci Koden.. Ska typ sova nu, ska upp tidigt imorgon och skriva kontrakt på vår älskade lägenhet som vi vann budgivningen på i fredags :) fan vad vacker min man är, kan fan ligga och titta på honom i evigheter.. Han är verkligen underbar <3 tack E för en mysig helg <3 Godnatt ///D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0