Fortfarande Sjuk...

Är fortfarande sjuk, så har inte mycket energi över till annat... Har fixat en del idag, men långt ifrån så mycket som jag borde fixat... Inte nog med att jag är sjuk, så har jag verkligen ingen motivation att göra någonting...

Men imorrn ska jag få träffa mina söta systerbarn, så då kanske allt blir lite bättre :)

Sen är det Sushi med Emilie på kvällen och så ska jag lämna min söta lilla Starlight hos henne, då hon ska få prova ha henne och se om dom kommer överens, då hon gärna vill ha en egen hund, och jag har ett par stycken, så har jag lovat att hon kan få låna nån av mina hundar under helgerna om det funkar :) Så ska bli kul att se hur det går...
Men tror det kommer gå hur bra som helst, då båda är underbara tjejer :)

Ska va på visning kl 9 imorgon och inspektera en lägenhet som vi redan kollat på, men den här gången tar jag med mej experter som har koll på sånt, så vi kan vara säkra på att det inte är massa skit i lägenheten... Så jag hoppas att den är felfri :) Ska iförsej kolla en till på söndag, så förhoppningsvis så lägger vi bud i början på veckan :)




Kommentarer
Postat av: mona

snygg header du har :)

2010-04-08 @ 23:14:21
URL: http://honhetermona.blogg.se/
Postat av: NF

Hej !

Vad tycker du om Converse ?

Fin blogg , Diggar den :)

KRAM GODNATT :D

2010-04-08 @ 23:17:12
URL: http://nuurish.blogg.se/
Postat av: Emma

Krya på dig, hoppas du mår bättre snart! :)

2010-04-08 @ 23:42:29
URL: http://emyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0