Godmorgon...

Sovit riktigt dålig inatt, först kunde jag inte somna, och när jag väl somnade så vaknade jag hela tiden... Kan verkligen inte sova utan älskling, men är ändå bra att sova utan honom ibland, för att bli påmind om hur underbart det faktiskt är att få sova med honom...

Sovit kanske 3-4 timmar inatt... Så är lagom seg... Ätit en sjukt nyttig frukost som bestod av lussebullar och cola :D Ja, jag ska börja träna.. Sen... :P haha

Pratat med mäklaren idag, och jag gillar verkligen lägenheten, vi ska kolla på den nästa vecka :) Är faktiskt första lägenheten BÅDE jag och älskling faktiskt gillar.. Hoppas bara vi tycker om den lika mycket efter att vi sett den :P

Tränat hundarna lite inför söndagens utställning, båda stod jättefint.. Tuttans gång är väl kanske inte den stabilaste, men hon är en liten damphund, så inte så mycket att göra åt den saken :P Hon är snygg iaf :P
Diva, ja. Hon är en naturbegåvning :P Så nu hoppas vi på en domare som inte hatar dom små typerna, för då är lilla Diva så körd :(

Måste städa och tvätta nu, så jag får nånting vettigt gjort :)

PS. Första april idag, så jag kommer inte tro på ett skit nån säger, sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0