Hundutställning "Lilla Stockholm"

Somnade vid 05 inatt, och klockan ringde 7.. var inte dåligt trött, men en jävla massa kaffe senare, så var jag, Diva och Tuttan på väg till Älvsjö mässan och Lilla Stockholm...

Först ut var Starlight, hon blev Bir valp :) Sååå duktig min lill tjej var :D

Sen var det Divas tur, men gick inte alls lika bra för henne, då hon varken ville stå eller gå.. Tror hon saknade älskling för mycket.. Hon kan bli lite småsur på mej ibland när vi inte är med honom, tror hon saknar honom faktiskt.. Är ju ändå honom hon vill vara med mest när vi är med honom.. Då existerar inte jag i hennes värd..
Nu sitter jag här som vanligt, saknar min älskling såå mycket.. Men har lite att fixa imorrn på dagen, så måste sova hemma idag...

Var längesen jag såg fram emot något, men jag längtar verkligen till att vi ska få komma på visning på lägenheten.. Hoppas den är så fin som den ser ut att vara på bilderna :)

Min hälsa är inte på topp just nu heller, så jag måste försöka ta tag i det i veckan.. Inte bra det här.. Ååååh vill bara ligga i armarna på älskling medans han pussar mej i nacken =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0