Kontraktet skrivet...

Då har jag skrivit kontraktet för lägenheten.. Efter allt strul som vart så känns det jävligt skönt att ha det klart :) Älskling och jag satt ju och designade badrummet, som vi vill att det ska se ut efter stambytet, så nu måste jag få tag i ordföranden i föreningen så jag kan beställa vårt kök och badrum :) Vi har bestämt oss för att flytta in 28 Maj, så vi slipper stressa ihjäl oss med shopping, packning osv.. Känns jävligt bra faktiskt... Fick lite små panik innan jag skrev på, om det var rätt lägenhet osv, men nu känns det bara jävligt bra.. Så.. Om ca 5 veckor så kommer jag och älskling att bo tillsammans och vara sambo :) Nää dags att vara en duktig hemmafru och tvätta lite nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0