Lägenhet

Så nu har vi varit och kollat lägenheten igen, och efter nogranna inspektioner så fick den godkänt.. Var inga fel på den (som dom kunde hitta idag) och jag tyckte mer om den efter att ha varit där idag :)

Det enda negativa är att det inte finns någon klädkammare :( Jag vet att det kanske är en töntig sak att haka upp sej på, MEN jag är en kvinna med MYCKET kläder och skor :) Dock har jag lovat älskling att försöka rensa upp lite bland mina kläder innan vi flyttar :)

Blev inte allt för mycket sömn inatt, så sitter här och är sjukt trött samtidigt som jag försöker passa barnen...

2 timmars sömn inatt bara, så kommer nog somna tidigt ikväll, men blir en lugn kväll med sushi med söta Emilie, och sen lämnar jag Starlight med henne och åker hem och sover :)

Nä måste nog passa barnen nu innan dom river hela huset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0