Min Älskade Dator =(

Inatt när jag satt och spelade, så smällde det till, sen blev det svart och luktade bränt och det kom rök från min dator =( HATA att allt ska gå sönder hela tiden... Allt blir ju fel utan datan =( Men, men.. Den är iaf inlämnad nu, och jag kommer föhoppningsvis få tillbaka den redan imorgon :)

Håller på tjaffsar med en mäklare också,eller snarare, har en mäklae som ringer fram och tillbaka mellan mej och en idiot till säljare, då han verkar ha lite små problem om han verkligen ska sälja lägemheten eller inte.. Så väntar på att mäklaren ska ringa tillbaka nu, så få jag veta om idioten ska sälja eller inte... Dum jävel... Blir irriterad..

Suttit ute med små tjejerna mer eller mindre hela dagen och solat.. Sååå underbart väder... Älskar verkligen sommaren, förutom att alla kryp kommer fram då.. Men sommaren är så mycket bättre för min kropp, då jag får mycket ondare när det är kallt ute.. :(

Nu ska jag städa lite och fixa och hoppas på att mäklaren ringer snart så jag hinner möta upp Emilie i tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0