Myskväll med Älskling och E

Så igår åkte jag till stan, plockade upp älskling och E och åkte iväg och åt sushi.. Sen åkte vi och handlade lite, och sen hem till älskling och kollade film och åt bär med glass :) Såååå gott :)

Efter filmen skjutsade vi hem E, sen blev det lite mer gos och sen sova :)
Fick sova ut ordentligt imorse, älskling väckte mej inte förräns han hade vart ute på sin morgonpromenad, och jag vet inte allt han gjort innan han väckte mej :P Så söt som låter mej sova :)
Sen gjorde han sjukt jävla god frukost till mej också :)

Så jävla underbar man jag har!

Nu har vi bestämt hur badrummet ska se ut också, så ska lämna in papprena på måndag, och vi har bestämt att vi flyttar in nångång i slutet av maj / början på juni, Så nu slipper vi stressa med allt :)

Sitter här och väntar på att min sötaste E ska komma hit, då hon ska med på hundutställningen i västerås imorgon :) Så hon sover med mej hemma hos mina kära föräldrar inatt :) Så kommer nog bli en del wow inatt :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0