Onsdag...

Vaknade vid 11 imorse, sen gjorde älskling frukost som vanligt :) Så jävla underbar som alltid gör frukost till mej <3 Haft en sjukt mysig dag med älskling.. Först åkte vi till studion där han börjar jobba imorrn, där han fixade iordning sin plats, sen åkte vi till farsta centrum och åt lunch och handlade lite saker han behövde, sen tillbaka till studion och lämnade det.. Sen släppte jag av honom i stan påvägen hem.. Vi har beställt vårat badrum också, så nu slipper vi tänka mer på det... Nu ska jag börja packa lite saker, då jag har en hel del att packa, så känns det som jag bör börja med det redan nu.. Fyfan vad jag alltid fastnar här, PACKA var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0