Rensat upp på Facebook

Har ägnat senaste timmen åt att ta bort vänner på facebook.. Känner inte att det finns någon anledning att vara vän med någon där, bara för man gick på samma dagis för 20 år sedan..

Så nu har jag tagit bort massa folk, och lär ta bort ännu flera.. Kanske tom tar bort min facebook... Ska fundera lite på saken...

Iaf... Dags att gå vidare med livet, imorgon börjar budgivningen på lägenheten också.. Hoppas verkligen att vi får den.. Sen när vi väl flyttat, ja.. Då kommer jag gå vidare till 100%, och jag kommer aldrig se tillbaka... Finns inget att se tillbaka på, bättre att se framåt...

Helvete vad jag saknar min älskling, skulle behöva hans armar att ligga i just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0