Respeklösa Fittor!

Börjar faktiskt tröttna på folk, både killar och tjejer, som är så jävla respektlösa och inte kan respektera att folk har förhållanden...

Har jag en pojkvän, som jag ska flytta ihop med, som jag älskar av hela mitt hjärta, så är jag inte intresserad av att ha sex, äta middag, pussas, kramas eller något sånt med någon annan kille... Jag vet att jag vart lite väl snäll när det gäller folk som kommit med kommenaterer, jag har mer ignorerat det.. Men... Kommer bli ändring på det...

ALLA mina sk "vänner" som kommer med någon jävla antydelse, kommer att raderas ur mitt liv... Är så jävla trött på er...

Det här gäller inte bara mej, utan vet även andra som har samma "problem".. När någon har ett förhållande, SÅ GE FAN I DEN PERSONEN... Kom inte med massa äckliga kommentarer.. Det är bara patetiskt...

Så... FUCK YOU...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0