Skriva Kontrakt

Nu har jag vaknat, gosat med älskling, och när han skulle ut på sin dagliga morgonpromenad åkte jag hem.. Ska iväg och skriva kontraktet på lägenheten snart, ska va där kl 13.00.. Känns sjukt nervöst, men ändå helt underbart.. Men jag tänker ändå "har jag gjort rätt" "köpte jag rätt lägenhet" osv... Men.. Jag tror att vi kommer trivas jättebra såfort vi väl flyttat dit.. Som det ser ut nu, så ska vi flytta in sista helgen i Maj.. Kan få flytta in tidigare, men kommer inte riktigt att hinna då, så sista helgen i maj blir perfekt, dock så kommer vi få leva med 4 veckors stambyte då, men det gör mej ingenting, vill bara få bo med min man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0