Sol =)

Har vart så fint väder idag :) Satt inne och fixade massa saker hela förmiddagen, men sen på eftermiddagen gick jag på långpromenad med alla små tjejerna :) Släppte Starlight så hon fick springa av sej lite, brukar släppa Diva också, men då hon löper så känns det lite dumt.. Var ute i nästan 1.5 timme.. Var riktigt skönt att röra på sej lite...

Sen åkte jag iväg till Stinsen och skulle shoppa lite och ta en glass i solen med min kära fru J :) Myyycket trevligt :)

Nu har jag precis kommit hem, så ska snart fortsätta med att rensa min garderob.. Har så sjukt mycket kläder som inte passar efter operationen :( Tråkigt att inte kunna ha kläder som jag verkligen tycker om, men ändå skönt att göra plats för nya kläder :)

Hittade ett par sjukt snygga skor idag, dock fanns bara en i min storlek :( Så får kolla om dom finns nån annanstans.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0