Underbara jävlar <3

Idag har jag blivit arg säkert 1000 gånger, att hålla på att buda på en lägenhet som säljs av en efterbliven idiot till mäklare är allt annat än enkelt.. Han är omöjlig att få tag på, han ringer inte upp, så det är inte enkelt att lägga bud.. Men... Efter mycket telefontrakasserande, så har jag högsta budet iaf :) Dock skulle idioten ringa tillbaka till mej om 5 min för ca.. 8 timmar sedan... Tror nog idioten valt fel yrke...

Har haft sjukt ont i kroppen hela dagen idag också, en nackdel med min kära skada är att min kropp inte alltid vill som jag vill, men har lyckats få en hel del gjort idag iaf :)

Vet inte vad jag skulle gjort idag om jag inte haft E och Älskling, ni är underbara jävla människor och jag är så tacksam över att ha er i mitt liv <3

Nu ska jag kolla tv igen, och hoppas på att morgondagen kommer bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0