Underbart...

Som det ser ut just nu, så vann jag / vi budgivningen på lägenheten :) Vi har bestämt att vi ska flytta in så snart som möjligt, innan stambytet är klart, så det kommer bli flytt väldigt snart om allt går som planerat..

Sitter och kollar tapeter, köksinredning osv, då jag fått för mej att jag ska byta ut hela köket :P haha

Ska egentligen städa och slänga massa gamla saker som jag inte ska ha med mej när jag flyttar, men det är så jävla mycket saker, att jag inte ens vet vart jag ska börja.. Så är trevligare att sitta här och dricka kaffe :P


Kommentarer
Postat av: Madeleine "Bloggowitch" Hallqvist

Grattis!!

2010-04-20 @ 18:24:42
URL: http://www.mondoblog.se/principessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0