Bil problem,...

Har under några veckor haft problem med bilen som vägrat att starta ibland när jag vrider på nyckeln, och den blir bara värre och värre.. Så idag efter att sötaste Cillan tatuerat klart sej och jag lämnat av henne i Liljeholmen så åkte jag och mötte upp Zeb som tog en titt på bilen... Någon har förstört tändningslåset så det har blivit glapp i det, så han ska sätta dit en cool knapp istället :) Diva och Starlight var med och fick busa lite med Leon och har tyvärr glömt vad Zebs söta flickas hund hette :( Men den var liten, hårig och söt.. Och jätteläskiga båda två enligt Starlight.. Men Diva tyckte att Leon var ganska rolig att leka med :)

Nu har jag precis kommit hem, sitter och dricker lite kaffe, ska nog ta och städa ikväll, men väntar tills älskling kommer hem, så han kan passa hundarna.. Inte så lätt att städa när dom två ska springa runt och bråka som vildar :P

Pappa kommer och hämtar dom imorgon, då dom inte kan vara här medans vi fixar i vardagsrummet :( Men dom får komma tillbaka snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0