Bortsprungen hund...

Imorse när jag skulle köra älskling till jobbet, så kom det en liten hund springandes mitt på vägen förbi oss, ingen ägare syntes till.. Den lilla hunden sprang och sprang, såg totalt livrädd ut.. Och den sprang verkligen mitt på vägen.. Så jag och älskling försöker självklart locka på den, men nej då, hunden sprang bara vidare.. Vi åkte efter och fortsatte locka på den, men den lilla hunden fortsatte bara springa.. Efter ett tag sprang den ner på en gångväg, och vi kunde inte längre försöka locka på den, men den var ju iaf borta från bilvägen, och älskling blev lite sådär lagom sen till jobbet.. Men, men.. Vi gjorde iaf vad vi kunde.. Hoppas den lilla hunden hittade hem och inte råkade ut för något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0