Fredagen den 13:e

Insåg att det är fredagen den 13:e idag... Kanske ska vara lite extra försiktig med allt jagf gör idag, så man slipper va med om nåt...

Precis kommit hem efter att ha kört älskling till jobbet, så sitter och äter frukost.. Ska städa lite och sen åka förbi farsta centrum en sväng och hämta ut lite mediciner, köpa mer salva till tatueringen osv... Men är så tråkigt att åka själv, och älskling slutar sent idag, och alla jag känner bor typ på andra sidan stan =( Ibland är det fan lite synd om mej =(

Blev en lite småtrist kväll igår då min migrän inte ville försvinna trots tabletter :( Ibland går inte saker som man vill.. Men idag mår jag iaf bättre, så ska fortsätta min storstädning så jag hinner klart innan operationen.. Vill ha rent och fint hemma då :)

Ha en trevlig fredagen den 13:e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0