Lunch

Är ganska nyligen hemkommen från en trevlig lunch med Cillan.. Snackade massa skit om allt mellan himmel och jord.. Var jättetrevligt måste jag säga :)

Nu är jag iaf hemma igen, har diskat lite, ritat lite och funderar på vad jag ska göra nu... Kanske diska klart? Städa? Vette fan, tror jag tar en cigg medans jag funderar på saken :P

Ikväll blir det iaf att åka och handla mat när min man har slutat... Lite småtomt i kylen :P

Kanske blir att slinga håret ikväll också om jag / älskling orkar... Nee förresten, tror jag väntar med det tills helgen...

Dags för cigg nu..

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!



Har läst då och då att du ritar, men fråga är vad?? ;)

Något du vill visa? Är du duktig?

Många frågor, så kanske ett smakprov som svar?! :)

2010-08-08 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0