Mitt ritande...

Fick en fråga om mitt ritande, vad jag ritar, om jag är duktig osv..

Jag har inte ritat på typ.. 12 år om inte mer än så... Är min älskade man som vill att jag ska rita, så därför har jag börjar lite igen.. Jag tycker jag är skitdålig (men sen jämför jag med älskling också), men jag är väl inte totalt värdelös om man jämför med "vanliga" människor :P

Jag ritar lite allt möjligt, blommor, ormar, djur, tecknade figurer, ansikten osv.. Håller mest på att träna mej nu, så blir lite det jag känner för, eller det älskling säger åt mej att göra... Kan slänga upp en bild på någonting lite senare idag :P


Kommentarer
Postat av: sara

Okej! Ja jag vill gärna se en bild eller två! Jag väntar! :)

2010-08-10 @ 11:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0