Ny tatuerad

Ja, det var vad jag gjorde hela dagen igår, låg och blev tatuerad... Fortsatte upp från foten över smalbenet, och konstigt nog så gjorde det inte alls ont när han körde rakt på smalbenet.. Tycker jag är lite konstig med tanke på vart det gör ont på mej och inte.. Men, men.. Man kan väl inte alltid vara "normal"

Tog några timmar, och vi kom en bra bit igår.. Blev så sjukt jävla snyggt.. Jag älskar den verkligen, även om den inte ens är klar än :P hihi

Dock hade jag lite nervryckningar i benet, så jag kan inte ha vart så lätt att tatuera igår, men han är sjukt duktig och har ett jävla tåladmod, så den blev helt jävla underbar :)

Sitter och ritar lite, men har kört fast totalt, så behövde en liten paus för att få lite nya ideer.. Men inte fan fick jag det :(

Tar en cigg istället och hoppas att jag kommer på hur jag ska köra vidare på den här :)


Kommentarer
Postat av: zaida

åh, jag vill också ha en tatuering !

2010-08-13 @ 10:17:49
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0