Alla hjärtans dag

Ja, min dag har spenderats i sängen... Men inte gråter jag för det.. Har fått ett sjukt sött sms av en person och fått mer pussar än någon annan (nej, jag överdriver inte)

Smset var sådär sjukt gulligt, inte sliskigt, inte överdrivet, utan bara sådär ärligt charmigt... Sånt som tom jag faktiskt kan uppskatta...

Sen alla pussar, ja, dom har jag fått av 3 av mina 4 hundar...

Tycker faktiskt att alla hjärtans dag är överskattat, tycker man kan vara kärleksfull varje dag om man nu ska vara det överhuvudtaget....

Har ju ett sånt där allvarligt problem, och det är att mina cigg börjar ta slut... Och jag mår inte tillräckligt bra för att sätta mej i bilen och åka och köpa... Skulle inte sitta helt fel med lite godis heller... Får se hur jag löser mitt otroligt allvarliga problem... :P

Saknar min älskade fru J massor... Ska våldsgästa henne i veckan när jag blivit frisk :D

Kommentarer
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

sv; vad mysigt ^^

ja som sagt, hon är min ögonsten :)

vad har du för hundar förresten?

2010-02-14 @ 23:19:03
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: smelata

usch ja jag hoppas verkligen jag slipper ligga sjuk i en hel vecka.. men det sjuka är att för en stund sedan började min hals med göra ont...



det är alltid kul att få gulliga sms, även om det inte är alla hjärtans dag :D

2010-02-15 @ 00:57:41
URL: http://metrobloggen.se/smelata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0