Bh Problem

Tog en liten sovmorgon idag.. Tror det behövdes efter dessa 2 veckor...

Var iaf och handlade lite saker till min Iphone igår med min kära fru, och självklart så var jag tvungen att kolla om jag hittade nån ny snygg bh :) Då jag har "Lite" större bröst, så jag inte jag köpa bh på typ hm, lindex, gina tricot osv, utan behöver gå till speciella butiker... Change är en av de butiket som har i min storlek, och som faktiskt har bra pris och snygga saker...

Efter mycket prövande och springande ut och in i provhytten, massa pratande om silikontuttar med dom som jobbade i butiken och en massa garvande, så hittade jag faktiskt 3 stycken som var snygga och som satt bra... Köpte 2 av dom :) 

Alltid lika skönt att ha J med sej när man shoppar, då hon faktiskt är en sån som kan säga "den är ful" "den sitter inte bra" "den passar inte dej"

Någon som har något tips på andra butiker än Change som säljer BHar som är SNYGGA i lite större storlek?

//D


Kommentarer
Postat av: jennifer

nu har jag lagt til dig också :) hoppas de var okej :)

2010-02-16 @ 19:02:51
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur stora bröst har du egentligen?

2010-02-17 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0