Brunett

Var inte många timmar jag var blondin, kände mej så obekväm i så ljust hår, så nu har jag färgat tillbaka det :)

Jävligt slapp dag idag, sov länge då jag satt vaken halva natten och spelade...

Sitter med en inpackning i håret just nu, kan nog behövas efter allt blekande... Så ska vänta på att inpackningen blir klar, sen lägga mej i badet en stund...

Sen får vi se vad som händer ikväll, jag och min älskade fru ska eventuellt dricka massor med alkohol :P haha

Dags att väcka frugan och sen ner i badet...

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Kostar runt 5-600 beroende på vad man gör på naglarna och vilken dag det är..



Får man fråga vad du använde fär blekning och blev resultatet bra trots att du inte trivdes?? Vill själv gå tbax till att vara blond, men inte platinablond dock;-)



Ha en bra kväll..

2010-02-19 @ 17:16:20
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0