Ensamhet

Är inte lätt att ligga i sin säng, sjuk som fan, inte ha kunnat träffa någon på hela veckan, och sen få höra att "någon" ligger i sin säng och vill ha sällskap... Hade jag inte vart sjuk, hade jag åkt direkt... Men... Känner mej inte som det varken roligaste eller sexigaste sällskapet just nu.. Så jag fortsätter ligga här, kolla på film och gosa med hundarna..

Hoppas att må bättre imorgon kväll så jag kan gå på dejt med min älskade fru.. Men det ser mörkt ut..
Alla borde ha en egen Fru J.. Då vore världen en bättre plats :)


Kommentarer
Postat av: Christian och Christina

Ligger själv för ankar med halsont och feber och kan inte låta bli att undra, vem är "någon" i din text och deit med din fru? Kul text. Krya på dig och hälsa hundarna

C o C

2010-02-14 @ 10:30:51
URL: http://erotik-sexnoveller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0