Lillan e hemma nu

Nu har jag precis hämtat hem lillan... Allt gick bra, men hon är lite borta fortfarande, så hon ligger nerbäddad i sin säng och sover :)

Måste faktiskt kritisera djursjukhusen lite nu.. Imorse när jag lämnade henne, så bad jag dom ha direktregleringen med försäkringsbolaget klart när jag kom för att hämta henne, då jag inte har varken tid eller lust att sitta där i timmar och vänta... En gång väntade jag i 3 timmar, och jag hade verkligen ingen lust med något sånt idag...

Så när dom ringer och säger att jag kan hämta henne så åker jag dit...

Får vänta 20 min innan någon kommer med min hund.. (satt 4 pers och garvade och snackade om någons dejt som hon hade vart på igår, sen gick en av dom, efter 20 min och hämtade min hund)
 
När jag väl fått hunden skulle jag betala, men då hade dom ju självklart inte skickat in det till försäkringsbolaget...
Efter 45 min fick jag nog och sa att jag faktiskt inte hade tid, och helt plötsligt så hade dom fått svaret, och det hade enligt dom legat där 30 min.. (varför inte låta mej betala direkt när dom fått det då? )

Nee ibland blir man bara så jävla trött på veterinärer.. Tack gud att mina hundar inte är sjuka ofta...

Nu ska jag bara tjaffsa vidare med en annan veterinär om Bitchy och Divas pass, som dom skulle fått för 10 månader sedan *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0