När Livet Suger...

När man bara är trött på allt, inget är kul, och man vill bara få slippa allt?
Efter en heldag med ett vackert pokerface, det perfekta leendet, när man väl sitter där i sin ensamhet och allt bara rasar samman? När man själv rasar samman?

När det inte går att sätta fingret på vad som är fel, men man vet att något är fel... Vad gör man då?

När nätterna blir till plågor, när dagarna blir ett helvete, när all ens energi går åt till att dölja vad som egentligen finns där..
När man inte längre vill sova, av rädslan att behöva drömma mer.. När man bara vill få försvinna, och slippa allt för ett tag... När ens egna tankar blir ens värsta fiender, när man själv är sin värsta fiende..
Vad gör man då?

Men sålänge alla ser på, så är hon den lyckligaste som finns... Så allt är inte alltid som det ser ut...




Kommentarer
Postat av: Louise

Då borde man förlita sig på någon, låta någon veta allt och så kan den personen hjälpa en att hitta problemet och lösa det. Jag vet dock att det inte alltid är så enkelt. Tack för din kommentar på min blogg, den muntrade upp mig när jag hade en dålig dag :)

Kram

2010-02-17 @ 23:19:03
URL: http://15.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0