Otrohets Drama Till Frukost

Låg och sov som bäst när mobilen ringde... Har fortfarande feber och när jag sover så är jag inte riktigt med på vad som händer.. Så först har jag ingen aning om vad jag säger eller vem jag pratar med, då jag nog fortfarande sov...

När jag väl börjar fatta vem jag pratar med och om vad, så vill jag bara dra täcket över huvet igen...

Var en jättetrevlig tjej jag pratade med, om hennes pojkvän, som jag var ute med för några veckor sedan (hade ingen aning om att hon fanns)... Trots att hon precis fått reda på att hennes kille varit otrogen, så var hon så enormt trevlig, vilket jag faktiskt uppskattar, men jag måste säga att jag kände mej jävligt dum... Svarade iaf på hennes frågor och gjorde vad jag kunde, (kändes som det var det minsta jag kunde göra för henne)...

Sen ringer killen ifråga upp mej medans jag har henne på linjen, så hon hör allt han säger till mej.. Han blev väl inte allt för glad, och är fortfarande inte allt för glad på mej... Dock så tycker inte jag att det är mitt fel eller att HAN av alla människor har rätt att vara arg på mej.. Men, men.. Man måste väl alltid skylla på någon? Eller?

Hörde när hon pratade med honom, och hon bad honom dra åt helvete, ta sitt pick och pack och dra innan hon kom hem från jobbet... Dom har tydligen vart tillsammans i över 5 år, är förlovade och bor tillsammans..

Aja, är bara så tacksam att jag inte behövde sitta i hennes situation och att det inte var min kille det handlade om.. Vet inte vad jag hade gjort om jag vart hon..

Har iaf vart duktig och bokat tider idag.. På onsdag tar jag bort mina stygn och på torsdag ska det dras valptänder på lilltjejen...

Dags för frukost nu...

Hoppas ni haft en bättre start på dagen än vad jag har haft..

//D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej.

Ville bara påminna om att jag har startat nya tävlingar i min blogg tillsammans med företag. Titta gärna in och var med och tävla om du vill.

Eller bara skriv en liten kommentar på något annat inlägg :)

Puss och kram

Htpp://Ceciliaprecious.blogg.se

2010-02-15 @ 12:41:20
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Vivi

Tack så mycket! Är lite av en skogalning :)

Ush läste...tråkigt sätt att starta dagen, men beundrar dig för din ärlighet och att du hjälpte tjejen! Den där killen verkar ju inte ha mycket i skallen om han anklagar dig.

Mvh

2010-02-15 @ 13:18:50
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: sarah

sv: åh vad jobbigt :( Jag satt i samma situation förut - fast jag var tjejen som blivit bedragen. Fast det gick inte till på det sättet ni pratade på. Min kille förnekade allt när jag redan visste hela sanningen eftersom min kompis var tillsammans med han kompis. To bad huh.

2010-02-15 @ 13:39:29
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Det var riktigt mumsigt kan jag lova :)

Sr att du också är sjuk, du får krya på dig! Kram.

2010-02-15 @ 15:15:22
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0