Stygnen Borttagna...

Har precis kommit hem från sjukhuset... Var och tog bort stygnen... Var orolig att infektionen hade förstört läkningen eller så, men det hade den inte... Allt såg jättebra ut.. Så nu är det bara fortsatt vila, och inga tunga lyft i några veckor till...

Jag och J hade ju tänkt börja träna i början av Mars, men jag måste tyvärr vänta ett tag till... Minst 6 veckor innan jag kan börja med träning och lyfta saker över 2kg...

Fast det där med lyft har jag fuskat med sen dag ett, då alla mina små hundar väger 3-6kg och jag måste ju bära på mina små sötnosar...

Var läskigt kallt ute, så är nästan glad att jag fortfarande är lite små sjuk, så jag kan bädda ner mej under täcket och bara ligga där i värmen och gosa med hundarna :P haha nej jag är inte lat jag inte :P

Nee, nu måste jag ge hundarna mat, och sen fixa frukost till mej själv :)


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Hundar är garanterat det bästa djur som finns! :)

2010-02-17 @ 12:18:36
URL: http://sockervadd.blogg.se/
Postat av: sanna❤

Sv: Jo det är jätte svårt, men har äntligen fattat att det inte är bra :P Jag har rökt i 6år så det var väl ändå dags o sluta :)

2010-02-17 @ 13:36:13
URL: http://hejjsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0