Träffa Min Fru

Mår ju som sagt lite bättre idag, och behöver fixa lite tillbehör till min älskade Iphone, och så saknar jag min fru =( Så vad gör man då?
Joo, man ringer sin älskade fru, bestämmer att man ska plocka upp henne när hon slutat för att sen åka iväg och shoppa lite :) Får se om det bara blir saker till Iphonen eller om det blir lite annat också..

Har ont i huvet, så har inte allt för stor lust att springa runt i affärer just nu, men har tagit ett par alvedon, så jag hoppas på att det går över innan det är dags att åka :)

Nee dags att börja klä på sej, tror inte hon uppskattar om jag kommer och hämtar henne i pyjamas :P haha

//D


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte!!??

2010-02-15 @ 20:15:59
URL: http://sazzainlove.bloggplatsen.se
Postat av: Beundrare

Vem är J ?

2010-03-01 @ 11:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0