Facebook

Idag när jag loggade in på facebook så var det 90% emo saker, emo låtar, emo statusar, emo bloggar osv... Visst, jag kan absolut förstå att folk mår dåligt ibland, det gör väl alla? Men... När jag kollat några av bloggarna, så inser jag att folk bara är riktigt jävla emo... "Åhh vad jag hatar mitt liv, jag har inte råd att köpa dom där skorna för tre tusen" Åh fyfan vilket I-lands problem, du kan inte köpa skor för tre tusen, men du har en kille som älskar dej, en lägenhet, ett jobb, och du har en bra hälsa... Att vara trött på livet för att man inte kan köpa allt man vill ha, det är bara jävligt tragiskt...

Jag ligger hellre bredvid min pojkvän som älskar mej och håller om mej på nättrerna, än att ligga bredvid ett par skor...

Tycker folk kan börja vara tacksamma för vad dom har, istället för att vara missnöjda med vad dom inte har...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0