Finaste älskling <3

Igår hämtade jag älskling när han slutade, sen åkte vi till Farsta Centrum och handlade lite och älskling kllippte sej.. Sen åkte vi och handlade lite mat, och sen hem...

Finaste älskling lagade middag till mej, och sen ritade vi och kollade på film...

TACK för en sjukt mysig kväll älskling, du är så jävla underbar!

Nu har älskling dragit iväg på svensexa, så jag har hela dagen för mej själv att fixa och plocka här hemma... Men är ändå tomt utan min älskling :( Men, men.. Jag hoppas killarna får en trevlig dag/kväll/natt, eller hur länge dom nu ska va ute :)

Åhh saknar mina små tjejer så sjukt mycket.. Men nästa helg är det utställning som gäller, första gången JAG stället Starlight officiellt, och självklart så kommer jag ju ställa Diva också :P Hoppas det kommer gå bra och att mamma inte gett dom allt för mycket mat så dom ser ut som två små bollar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0