Födelsedagsfest...

Min älskade J fyller år på tisdag, så i lördags firade vi henne...

Träffade en sjukt skön tjej där, hade sjukt trevligt med henne... En riktig sötnos var hon :)

Massa folk, en jävla värme, sång, fulla människor osv... En trevlig fest trots att jag var nykter... Åkte hem runt 23.30 då jag var riktigt trött...

Resten av helgen har jag bara slappat, latat mej, spelat dataspel, sovit, kollat film, och gjort absolut ingenting... Riktigt skönt...

Idag har jag däremot en hel del mer att göra... Tvätta ikväll också... Och jag ska INTE glömma tvätten den här gången :P haha...

Ska försöka hinna slänga in lite bilder senare under dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0