Kålmården...

Igår tog älskling ledigt från jobbet för att åka till Kålmården..

Var sjukt trevligt, dock blev det lite väl mycket regn och man blev sådär lagom trevligt blöt emot slutet... Men hade jättekul iaf, och var riktigt coola djur... Jag gillade alla små djurbäbisar mest, då dom alltid är så jävla söta :P Har bestämt att jag och älskling ska köpa en sån där pytteliten apa :P Dock tror jag inte riktigt man får ha såna som husdjur, men ändå :P

Nu är älskling iväg och tatuerar sej, och jag ska diska lite och fixa innan jag ska hämta honom.. Tror nog att vi skulle åka till Farsta och titta lite och handla lite när han är klar där borta :)

Helgen kommer nog bli ganska lugn annars... Ska slinga håret och fixa lite sånt skojj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0