Köping...

Var inte helt enkelt att kliva upp kl 05.30 imorse, så låg i sängen och drog mej till 05.45 och sen fick jag stressa som satan :P

Hem till mamma och hämtade tjejerna, och sen iväg... Halvvägs inser jag att min kamera inte har några batterier, så blev inga bilder idag :(

Väl framme så var det bara att sätta upp tältet och sen vänta.. Starlight var först in, och skötte sej väldigt bra, men åkte på en 2:a pga hennes öron.. Ja, dom varken står eller ligger, men, tycker det är lite väl att skicka en hund på en 2a för öronen när hon annars får en sån kritik som hon fick, och när domaren själv säger "jag älskar den här hunden, hon är helt underbar, men tyvärr så är hennes öron inte korrekta", ja, då är man lite väl hård.. Men, men....

Sen var det Divas tur, hon hade ingen lust att gå första varvet, men när hon gick själv sen, ja, då gick hon som hon ska :) Hon fick en 1:a, och kom sedan 3:a pga hennes "bleka färg"..

Måste säga att jag tycker denna domare dömde på lite konstiga saker, då en ljus färg var värre än att sakna massa tänder, att slarviga öron var värre en en felfärgad hund.. Men vad kan man göra, alla tycker ju olika..

Sen var det iaf dags att åka hem, träna lite med tjejerna, tar lite tid då dom är fyra stycken, och jag tar en i taget :P sen blev det shopping :P Nytt skal till min Iphone, ska slänga upp en bild på det sen :)

Nu är jag iaf hemma igen, och är trött som satan.. Tänkte ta ett bad och sen gå lägga mej, men lär somna i badet, så går och lägger mej direkt istället... Älskling är ju på bröllop, så lovade att hämta honom sen om det inte blev för sent...

Juste... Har beställt permanent hårborttagning precis, riktigt nice :) Ska bara bestämma mej för vilken / vilka delar som jag ska köra på :)

Nee, dags att vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0