Tatueringar och kärlek...

Blev ingen semester idag, blev en sjukt fin ros på foten av min älskade man :) del ett av min stora tatuering är alltså klar nu, men vi har mycket kvar innan det är klart... Måste säga att det inte gjorde särskillt ont att gadda foten, låg t.om och asgarvade ett tag för att det kittlades :P Är såå nöjd med den, och ser verkligen fram emot att få se vad älskling tänkt hitta på för kul med resten av min kropp :) ger honom fria händer, blir nog bäst så ;) då jag vaknade av en mardröm för typ 40 min sen, och inte kan somna om, så har jag legat och funderat lite.. Jag är verkligen så jävla lycklig, har världens mest underbara man som alltid finns där för mej, som alltid tar hand om mej och skyddar mej... Som alltid ligger och håller om mej när jag ska sova... Tack älskling för att du alltid finns där, tack för att du älskar mej, och tack för att du är den underbara jävel som du är... Dags att försöka somna om... Godnatt alla... //D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Har kikat på din blogg ett tag. Jag är så nyfiken på hur hundarna ser ut o lägenheten hur den blivit nu när den är renoverad. Jag skulle vilja se lite bilder allt blir så mycket roligare då! Vad säger du?! :)

2010-07-08 @ 22:17:23
Postat av: Diana

Hej Sara..

Självklart så kan jag slänga in lite bilder på hundarna och på lägenheten :)

2010-07-12 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0