Uppe med tuppen...

Då vi hade tvätt tid igår, 19-22.30 men glömde bort tiden, så vår tvätt blev inlåst var vi tvungna att gå upp innan kl 7 imorse för att vara där nere då första tvätt tiden var bokad... Trött som en jävla gris var jag, men vi fick vår tvätt iaf...

Nu har lägenheten besiktats också, och det var en hel del "småsaker" som ska åtgärdas, och jag saknar fortfarande våran köksfläkt.. Så än blir jag inte av med dom här byggarna som springer ut och in från kl 7 varje morgon =( Suck.. Men snart så...

Ska snart åka hem till mamma, för att hämta Diva och Starlight, och sen plocka upp fröken J för att åka ut till norrtälje och ha en liten minisemester i några dagar.. Ska bli såå skönt... Men vette fan om jag kommer kunna sova, inte sovit utan älskling på sjukt länge :( Men med tanke på att jag gick upp så tidigt, så lär jag nog slockna ganska så lätt ikväll :P Hoppas på det iaf :)

Nu ska jag packa det sista, och sen är det dags att åka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0