Alla människor är lika mycket värda, är nog det mest osanna uttryck som finns.. Vissa människor är inte ens värda luften vi andas, medans vissa förtjänar att dö en lång och plågsam död, kanske t.om torteras.. Jag har full förståelse för att vissa mmniskpr öider av psykiska sjukdomar, och jag ser verkligen inte ner på dom, jag tycker inte det är någon skillnad mot att ha influensa.. Men, om man behöver medicin för att bli frisk, ska man fan ta den, så man kan fungera som en "normal" människa.. Just nu är jag bara så jävla tacksam över att jag har världens bästa pojkvän vid min sida, som trots allt kan få mej att le, känna trygghet och veta att allt kommer bli bra... Men alla har inte turen att ha en kille som jag har... Jag har inte haft någon respekt för dej på många år, och jag har hatat dej lika länge... Har länge tyckt att du inte förtjänar att leva, men efter idag ändrade jag åsikt.. Du görtjänar att bli plågad och torterad, du förtjänar att bli så skadad, att du önskar att du aldrig blivit född... Du äcklar mej, och jag hoppas verkligen att du kommer få lida!! Blir nästan rädd för mej själv för att jag känner såhär och jag kan förstå om någon som läser tar illa upp, men det är min blogg, mina tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0