Inte mycket...

Händer inte så mycket alls just nu, väntar bara på att stambytet ska bli klart, så vi kan fixa iordning här hemma... Ligger i sängen och slappar med min lilla älskade Tuttsi och väntar på att älskling ska komma hem... Städade lite, men insåg ganska snabbt att det är helt meningslöst att ens försöka städa här.. Så lät det vara... Så blir en jävla massa att göra när dom väl är klara...

ComHem har fortfarande inte kommit och fixat vårt internet, så ibland är det tur att man har iphone att koppla in i datan och använda som internet.. Dock är det lite jobbigt att spela wow med iphonens internet, så tycker ComHem kan fixa skiten nu, så jag kan spela wow hemma på MIN data med MINA addons och shit.. Men, men... Bara att gilla läget och fortsätta att vänta på att alla slappa jävlar ska göra sitt jobb...

Tror ja börjar bli lite sjuk också.. Hade jätteont i lungorna imorse när ja vaknade, och nu fryser jag som fan.. Inte bra det här... Måste fan köra en detox snart... 

Nää, vila en stund nu innan min älskade man kommer hem...

Ps.. Sambo låter fult! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0