Snabb update...

Har inte gjort mycket alls sen helgen, mesta tiden har gått till att fixa hemma i lägenheten, och det ser faktiskt helt okej ut just nu... Men... Jag vill bara att stambytet ska va över, så vi kan fixa allt "på riktigt".. Men, men.. Snart så.. Ska inte klaga...

Diva fick komma och spendera natten hos oss också, såfort stambytet är klart, så ska hon få komma och bo på heltid... Känns så tomt utan henne...

Juuste... Hade en liten mindre trevlig diskussion för ett tag sedan.. Där personen sa "jag har ett jobb, vad fan har du?"
När jag fick den frågan, så insåg jag verkligen att jag har allt jag någonsin kunnat önska mej...
Jag har en lägenhet som jag äger, en bil, 4 underbara hundar, världens underbaraste man, en underbar storasyster och hennes söta ungar, en fett söt lillasyster och underbara vänner... Vad mer kan man önska sej? Visst, skulle vara riktigt nice att kunna jobba igen, MEN.. Fick jag välja mellan det jag har, och ett jobb, så behåller jag hellre det jag har...

Måste färga om håret också.. Ska försöka hinna göra det imorrn... Tror jag iaf.. haha... Nu förvirras jag av mina egna tankar igen... Dags att fixa det sista här nu innan jag ska åka hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0