Vart är solen?

Tycker faktiskt att solen kan ta och visa sej lite nu, så jag kan få lägga mej ute och bli lite brun.. Inge kul med dåligt väder.. Vill ha 30grader varmt och massa sol.. Men det får man väl drömma vidare om antar jag..

Sitter hos mamma nu, ska lämna Tuttan, då jag och älskling ska på nåt bostadsrättsföreningsmöte ikväll.. Vågar inte riktigt lämna henne själv i lägenheten, så hon får komma tillbaka en annan dag.. Imorgon skulle jag tro att det blir om min kära man får bestämma :P

Pratade med akademikliniken också, försöker få en tidigare operationstid, men nej då, 10 november är det snabbaste dom har, och inte får man byta läkare heller, så jag får sitta så snällt och vänta.. Känns som att det enda jag gör just nu är att vänta på saker.. Har verkligen sämst tålamod och hatar att vänta...

Nee, ut på en promenad med mina små monster nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0