Älskling...

Jag är inte bra på att säga vad jag känner, är inte den bästa på att prata om känslor, och det vet jag om... Men.. Det finns saker som behöver sägas, och eftersom du läser det här, så får du ett eget inlägg.. Jag hoppas att jag en dag kommer kunna säga det här öga mot öga, men du får orden skrivna den här gången...

Sen du kom in i mitt liv, så har livet fått en helt ny mening.. Du gör varje dag till en bättre dag..
Du gör mej till en bättre människa, du har ändrat mej.. Jag är inte längre den isprinsessan jag var så länge... Du visade mej ett annat sätt att leva, du visade mej vad kärlek är..
Att få somna i dina armar, och vakna av att du klappar mej på kinden, pussar mej i nacken, gör att jag både vill sova och vakna..
Du låter mej vara den jag är, och respekterar mej för den jag är.. Du lyssnar på mej, och mina åsikter betyder något för dej..
Du är den bästa pojkvän man någonsin kan önska sej, du är allt jag någonsin kunnat drömma om..
Du betyder så otroligt mycket för mej, och jag är så tacksam över att få ha dej i mitt liv...

Tack för att du alltid finns där
Tack för att du torkar mina tårar
Tack för att du får mej att le
Tack för att du ger mej trygghet
Tack för att du gör mej så lycklig
Tack för att du får mej att skratta
Tack för att du är den du är...
Tack för att jag får vara din...

Så.. Med andra ord.. Tack för att du finns min underbara älskling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0