Diva

Idag har min lilla älskling vart helt omöjlig.. Diva är vanligtvis VÄLDIGT mammig och följer mej vart jag än går, hon går lös när vi är ute och promenerar och hon lyssnar direkt när jag ropar... Eller, så brukade det vara iaf..

Kom hem, och direkt när jag kom hem så började Diva springa runt och pipa och göra dumheter.. :( Bestämde mej för att ta en långpromenad, då jag trodde hon var uttråkad, men vad gör Diva? Joo, hon springer iväg åt ett eget håll och vägrar komma när jag ropar, så jag kopplar henne.. Kommer ner på ängen där dom alltid får springa lösa (även dom andra) och vad gör Diva? Joo, hon drar iväg igen... 3 gånger räckte, sen var det koppel som gällde den promenaden..
Kommer hem, är ca 50 meter från huset, och där springer Diva ALLTID raka vägen hem, FÖRUTOM idag, då hon tycker att det är mycket roligare att ta en liten extra promenad, så jag blir skitsur, går in och stänger dörren.. Tog inte många minuter innan en liten sur hund satt på trappan och ville in...

Har inte vart lite arg på henne idag.. Men, tror att det är för hon saknar älskling.. Hon tycker om människor, men det är alltid mamma som gäller... Men inte när det kommer till älskling... Nej då, Diva sover inte med mej längre, hon sover med honom :(

Nej, är inte sur för hon sover med honom, känns lite konstigt bara eftersom hon sedan den dagen hon kom hit alltid sovit med mej och alltid vart mammas lilla tjej.. Men är faktiskt glad att hon tycker om honom så mycket som hon gör :) Dock så tycker inte Diva om att dela med sej av honom till mej :( Så vi slåss om honom haha

Men inatt får jag ha henne för mej själv iaf :) Så nu ska jag krypa ner i sängen med alla mina små sötnosar (den stora också) och kolla tv och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0