Ensam är stark?

Så länge, har jag alltid klarat mej själv, när jag mått dåligt, så har jag stängt in mej i mej själv, och tagit den smärtan själv.. Har alltid varit det lättaste, och det är såå svårt att faktiskt öppna sej, och låta någon hjälpa...

Älskling har alltid sagt att jag inte är ensam längre, för jag har honom, och jag vet att han alltid finns där, men det är ändå så svårt att bryta en gammal vana.. Är så svårt att helt plötsligt kunna lägga sitt liv i någons händer, att kunna öppna sej för någon helt.. Svårt att veta att den personen inte kommer vända en ryggen eller såra..

Man kanske är stark ensam, men man är fan så mycket starkare tillsammans med andra..

J, C, Emilie och Älskling, TACK för att ni finns <3

Har haft en jäävligt tuff dag, och utan er så hade den vart ett rent helvete.. Men.. Nu kommer det bli bättre, och det vet jag... Men det kommer göra ont ett tag...

Kommentarer
Postat av: ems

stor kram



mitt öra är ditt...ehm...även om det lät konstigt :)

du vet vad jag menar iallafall :D

2010-03-30 @ 18:44:48
URL: http://emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0