Försov mej =(

Skulle gått på hundutställning med alla 3 småtjejerna idag.. Trodde självklart att jag skulle komma upp i tid, trots att jag va ute och festade igår..

Stället alarm och ska bli väckt via samtal också... Så jag känner mej helt säker på att vakna i tid...

MEN.. Vaknar 08,45 och har massa missade samtal, då har min älskade iphone fått för sej att inte varken ringa eller vibrera, trots att både ljud och vibrator är på.. Så tröttsamt.. Så missade hundutställningen, men fick några extra timmar i sängen med min älskling :)

Är hemma nu, ligger i sängen, och har mått bättre... Precis beställt en pizza, som borde komma närsomhelst... Så blir en lugnt kväll idag, så jag orkar upp imorgon och träffa sötaste E i stan :)

Nu kom min pizza, så nu ska jag lägga mej i sängen med tjejerna, äta pizza och kolla tv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0