Försvunnen

Nee är inte riktigt borta, men jag spenderar mesta tiden med älskling, så bloggandet kommer i sista hand...

Dock har jag tänkt på en sak, och det är hur folk i ens omgivning är så sjukt jävla svartsjuka, hur svårt kan det vara att vara glad för någon annans skull? Varför måste man hata för att man själv är olycklig singel?

Min läpp har blivit riktigt infekterad också :( Dumt att missköta piercingar har jag lärt mej nu.. Tagit ut den en stund nu, får se om det blir bättre.. Annars får jag låta det läka och göra om den sen...

Jävla i lands problem jag har då :P haha

Neee, nu ska jag ta en cigg och sen fixa lite här hemma när jag väl är hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0