Fredag...

Veckan har gått snabbt, nästan lite för fort... Känns som jag inte hunnit göra en tiondel av det jag skulle gjort, så får fixa så mycket jag hinner idag... STÄDA är något som jag verkligen måste göra...

J vill gå ut och dansa ikväll, vilket är jäävligt lockande, trots att jag ska upp kl 7 imorgon och gå på hundutställning... Måste bara se om jag kan hitta nån som vill passa mina små monster, då jag inte riktigt vågar lämna dom ensamma så länge... Tar inte många minuter innan dom lyckas hitta på nåt dumt att göra... Men.. Tur att dom är söta iaf :P haha

Måste städa och fixa nu, så jag får något gjort iaf.. Så lätt att fastna vid datan och inte göra det man ska :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0