Klippte av det

Har haft väldigt långt hår väldigt länge nu, men efter min lilla blonderingshistoria, så blev det väldigt slitet och jag har börjat tröttna lite på att det är så långt.. Så idag åkte jag in till stan och klippte mej.. Tog MYCKET på längden, typ 20-30 cm eller nåt sånt.. Men det blev riktigt snyggt faktiskt.. Saknar det långa håret lite, men jag kommer nog vänja mej vid det här.. Är inte så att det är kort nu, men det är betydligt kortare än vad jag hade innan...

Efter det så mötte jag upp älskling och åt sushi, och sen hem till mina små hundar.. Saknade faktiskt Diva igår när vi låg och kollade på tv, men hon fick vara hos mamma inatt eftersom både jag och älskling skulle till stan idag.. Men nu ligger hon här i mitt knä och sover :) Såå söt hon är :)

Vart lite dålig på att blogga, men har vart upptagen med att vara kär och umgås med min älskling.. Ska försöka ta mej tid att blogga lite oftare..

Nää dags att lägga mej i sängen nu, upp och fixa saker imorrn, och färga håret.. Den bruna färgen ville inte riktigt fästa i det blonda, så det har blivit lite ojämt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kär? Nej nej nej.

2010-03-19 @ 00:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0