Lugn dag...

Har bara tagit det lugnt hela dagen, legat i sängen och gosat med hundarna, kollat på film, spelat dataspel.. En riktigt lugn och skön dag... Ska snart gå lägga mej och kolla på nån film, måste ju upp "tidigt" imorgon och träffa E i stan och äta lunch :)

Sen måste jag verkligen städa imorgon också.. Inte bra att börja städa, men inte städa klart.. Har hållt på med det i 2 veckor nu, så imorgon så ska jag fan fixa klart här :)

Suttit och kollat på lägenheter idag också, hittade en som jag tyckte om, men enligt älskling så bor det bara massa idioter där, så får kolla vidare...
Är inte lätt att hitta en lägenhet som man verkligen gillar, vill ju kunna tänka mej att bo där ett par år iaf, eftersom jag ska köpa den... Så vill inte ta första bästa... Så det kommer nog ta lite tid tyvärr :(

Nee nu ska jag lägga mej och gosa med mina tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0