Min älskade J

Är inte lätt när dom man älskar inte mår bra.. Mitt hjärta krossades totalt idag när jag såg hennes tårar, hon är den mest underbara människan som finns på den här jorden, hon förtjänar inte det här..

Det är inte rättvist att man måste göra slut med någon man älskar, man ska inte behöva vara ifrån någon man älskar, när den personen älskar en tillbaka.. Men ibland är inte livet rättvist, och man tvingas att göra saker, som krossar ens eget hjärta.. Det är fel, det är inte rättvist, det är förjävligt och det suger... Men livet är inte alltid lätt...

Hon ska inte behöva må såhär, hon ska få vara lycklig..

Gumman.. Du betyder så mycket, och jag finns här.. Allt kommer att bli bra.. En dag.. Jag lovar... 
Du är stark, och du är inte ensam..

(för er som undrar vem J och min fru är, så är det samma person.. En tjej jag känt i många år, hon är min högra hand, mitt hjärta, min storasyster och min blondin, kanske kan lyckas övertala henne att få skriva hennes namn och kanske tom lägga upp en bild på henne någon dag.. Men inte nu...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0